۱۴۰۳-۰۳-۰۲

برگذاری اولین رویداد شبکه سازی

اولین رویداد شبکه سازی مهارت آموختگان دپارتمان تخصصی کارآفرینی و مهارت های کسب  و کار برگزار گردید.

اولین رویداد شبکه سازی مهارت آموختگان دپارتمان تخصصی کارآفرینی و مهارت های کسب  و کار با حضور محمدرضا مصلحی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان، عباس مهدیان معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل، جمعی از مسئولین ادارات ستادی و واحدها، مجتبی محمدی مسئول دپارتمان نخصصی کارآفرینی و مهارت های کسب و کار  و بیش از ۱۰۰ نفر از مهارت آموختگان این دپارتمان در محل سالن شهید بهشتی اصفهان برگزار گردید.

مجتبی محمدی بیان داشت: هدف از برگزاری این رویداد، ایجاد بسترهای لازم برای رشد و شکوفایی خلاقیت در بین مهارت آموختگان و همچنین ارتقاء سطح عمومی فرهنگ شبکه سازی(شناسایی یکدیگر) در بین مهارت آموختگان است.

وی افزود: از بین حاضرین در این رویداد ۴۰ نفر از آنان به مدت ۹۰ ثانیه فرصت داشتند تا پتانسیل ها و توانمندی های خود را در این زمان طلایی به دیگران ارائه دهند.

در ادامه مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان، ضمن اشاره به اهمیت برگزاری چنین رویدادهایی بیان داشت: بهره مندی از خدمات کسب و کار و کارآفرینی با دارا بودن مربیان صاحب تجربه و مهارت در اولویت برنامه های این اداره کل می باشد و تلاش بر این است که این ظرفیت را در صنعت، خدمات ، کشاورزی و فرهنگ و نیز اشاعه دهیم.

مصلحی افزود: کار در صنایع، نظام هزینه فایده است که این امر نیاز به بهره گیری از مهارت، قدرت تفکر، تجزیه و تحلیل به همراه اخلاق حرفه ای می باشد.

وی در خصوص اهمیت تعامل آموزش و پرورش، دانشگاهها و سازمان آموزش فنی و حرفه ای در راستای ارتقای مهارت دانشجویان و جوانان جویای کار با هدف تعالی سازمانی مباحثی را بیان نمود.